söndag 7 juni 2009

Till världens ände och tillbaka

Så har vi spenderat dagen... :p Ja, alltså jag har inte mycket över för min fd. hemort. De ironiska kommentarerna om stället har haglat ur mig typ hela dagen. Hade det inte varit för att mina föräldrar bor kvar så hade jag nog aldrig farit dit igen! Finns INGET där som lockar...

Fast dagen har varit riktigt rolig ändå. Många skratt...men det är tack vare barnen som ibland inte är riktigt kloka. Wilma hade en kul kommentar i bilen. När hon såg sånna stora vita balar med hö i som ligger på ängar typ, så säger hon: "Kolla Jeppe! Mina bajsblöjor. De luktar illa..." haha Knasfia!

Shoppade lite fina strumpbyxor till Wilma på Dollarstore. Man måste ju passa på när man hittar de. I övrigt hittade vi lite småsaker som "kan vara bra att ha" ;)

På både dit och hemvägen så SNÖADE det... Fatta! Snö i juni!!! Nä usch och fy! På hemvägen satt jag med kameran i knät och tog lite fina bilder... Bland annat så stod det en älgko vi sidan av vägen och Magnus stannade så jag kunde ta en riktigt fin bild på den. Häftigt! Måste skriva ut den och skicka till min pappa... Ska ta och lägga in lite bilder i min bilddagbok...men det får bli i morgon, nu är jag för trött för det. Men kika in där under morgondagen så får ni se lite nya bilder ;)

Inga kommentarer: