tisdag 2 juni 2009

Ett gammal fult och elakt troll...

Ja eller nått sånt :p Fick den sången i huvudet nyss och nu sitter den där som ett plåster och vill inte släppa. Kanske för att jag är det eller?

Efter middagen i dag tog jag lillfisen i vagnen och hämtade upp brudarna Nordlöf och så bar det av på promenad. Denna gång gick vi till Konsum i Ursviken och sen tillbaka... Jobbig hemväg, en massa långa uppförsbackar. Men vad gör det? Det ger ju bara lite extra motion ;) hihi Hinner nog bli fit (mer fit) till Beach 2009 börjar på allvar ;)

Plugga? Ja det är ju det jag försöker mig på...men liiite segt går det allt :p Har i dag försökt nöta in bara några saker och ska ta resten i morgon. Sen har jag ju torsdag innan tentan också som tur är. Nu vill jag bara att detta sak vara över...vill kunna slappa på min lediga tid...

Nu fungerar föresten vår telefon...ÄNTLIGEN!!! Hoppas bara att telefonräkningen nu blir så där mycket mindre som de lovade då de ringde och "lurade" över oss ;) Så nu är det fritt fram att ringa för den som känner sig sugen att prata :p

Haha! Kan inte låta bli att skratta lite åt min rubrik :p Kanske min udda humor eller nått som sätter in...

Nä om man skulle värma vetevärmekudden och krypa ner i sängen... Det känns som om det kryper brinnande maskar på min rygg innanför huden :s Ska det bli en ny "ondperiod" igen tro? FAN! Det vill jag inte!!!

Inga kommentarer: