måndag 22 juni 2009

Sol

Vilket härligt väder vi haft i dag. Solen har värmt oss, men regnet har även berört oss i dag :p Fast bara lite. Det kom en skur då vi var på stan och Jesper och Maja blev nästan hysterisk för de blev blöta... Hm...måste minnas till de leker i nån vattenpöl :p

Vi får på stan för att jag skulle köpa mig eventuellt ett par nya jeans för att jag klarat tentan och hela termin 1, men tror ni jag hittade några då? NÄ! Men till barnen handlade vi...

Upptäckte i morse att Maja hade nästan inga kortärmade tröjor, så till henne hittade vi 2 riktigt söta t-shirtar. Jesper fick ett par badbyxor och ett linne med en noshörning. Han var överlycklig...åka på semester och bada längtar han efter nu. Wilma fick en söt tunika/klänning och en ny ROSA kittykeps. Ungen vägrade släppa den... "JAG KÖPA DEN!" skrek hon...hihi
Ingen av barnen hade några sandaler, så det passade vi på att fynda på Wedins som har utförsäljning.

Hoppas jag kanske kan hitta mig ett par jenas jag gillar och som sitter bra då vi är i Gävle.

KnasWilma gjorde en söt sak i kväll... Hon ville göra som sina stora syskon och cykla runt kvarteret. Så när ingen såg så tog hon trehjulingen och trampade i väg. Jesper kommer och säger att Wilma är på andra sidan kvarteret och att Maja vaktar henne... Jag knallar i väg, och hittar en liten tuff brud på son trehjuling...med keps, solglasögon, tutten i munnen och sin handväska på armen... :D ;) Det var en häftig syn. Då fick jag mig dagen skratt då vi fortsatte hem... Väl hemma säger hon: "Wilma inte får cykla där". Snacka om medveten och busig liten brud... Som jag sagt förr...hon kommer att bli en gangster ;)

I morgon börjar jag jobba...längtar! Börjar med en natt...ska bli spännande...

Nu ska jag se vad jag kan göra åt det onda innan det blir sängen.

1 kommentar:

Johanna sa...

God Morgon...
JA nog har ni en liten tuff brud alltid ;)
På fredag ska vi hämta resesängen så efter det är det bara att komma förbi och hämta ifall ni ville låna den =)
Ha en skön dag!
Kram