onsdag 17 juni 2009

Bokat och klart!

Nu har vi bestämt oss och bokat i var vår semesterresa ska gå! Vi åker till Gävle mellan den 1-3 juli. Där ska vi besöka Sveriges järvägsmuseum, Furuviksparken, shoppa och ha trevligt. Bo ska vi göra på Furuviks Camping. Hoppas nu bara att barnen får vara friska och det inte händer nått oförutsett.

Hjälp! Har aldrig varit i väg och övernattat med barnen i en stuga...så jag hoppas att det ska gå bra. Finns det någon i min närhet som har en resesäng att låna ut? Skulle vara bra till Wilma att sova i, känner inte för att trängas med henne i en säng :p

2 kommentarer:

Felicia6 sa...

Åh vad roligt :) Hoppas ni får skoj, kommer säkert gå jättebra :)

Jag har en resesäng ute hos mina föräldrar i ursviken som du säkert kan låna :)

Anonym sa...

Vad skoj! Kan tänka mig att Jesper längtar :D