fredag 5 juni 2009

Vem knockade mig?

Det känns som om någon har knockat mig...riktigt ordentligt också. Kanske är det för att man haft så fullt upp med allt pluggande att kroppen varvar ner totalt och man bli helt slut... Det snurrar i huvudet, svider i ögonen och det känns som om jag har 1 ton på min skalle :s Förhoppningsvis då blir det bättre då jag fått sova.

I dag har jag äntligen haft tid att vara och fixa pappret som behövdes hos överförmyndaren så M kan köpa en ny tv. Passade på att kika lite på stan när jag ändå var där. Hittade faktiskt en del som jag skulle vilja köpa...men snåltarmen stoppar mig :p Bland annat så provade jag ett par byxor som var riktigt fina, och jag gillar storleken jag kunde ha :D Vi får se vad som händer när skattepengarna kommer. Kanske har jag nått att fira också då tenta resultatet kommer ;)

Efter middagen i dag tog jag Maja och skyndade i väg till stan för att hämta hennes glasögon som varit på lagning. Vi hade tur att de hade öppet... Insåg att många affärer redan hade stängt och klockan bara var ca 17,15. Det är ju en röd dag i morgon...det hade jag glömt bort totalt. Men nu hade vi som sagt tur och hon fick sina ordinarie glasögon och de andra fixade så de sitter där de ska.

Det hände en sak i dag...och jag inte säga mer än att det kändes riktigt bra! Som en revanch av nått slag... Gillar den känslan!

Funderar på att ta min nyinköpta korsordstidning och krypa ner i sängen. Måste ju vara pigg och allert i morgon för då ska jag jobba. Visserligen börjar jag inte förrän 15...men ändå ;)

Inga kommentarer: