fredag 19 juni 2009

Midsommarafton!

Glad midsommar på er alla där ute!

Börjar med ett stort tack till alla trevlig människor vi spenderat dagen med! Har inte varit hemma många timmar i dag inte...

Till lunch åkte vi till Micke och Angelica och åt en mycket smarrig sillunch och god efterrätt tillsamman med de, Lasse och Magnus mamma och pappa. Alltid lika roligt att surra och höra allt skoj som Micke har att berätta.

Sen hem en sväng och packa i ordning allt som skulle med till nästa tillställning, hemma hos familjen Nordlöf. Där har vi spenderat eftermiddagen och kvällen tillsammans med de, David och barnen och Paulina med sambo och lillkille ;) Jag hade gjort laxpaj och tacopaj, Evelina hade gjort kycklingpaj och Paulina en smarrig fetaost sallad. Sen blev det så klart efterrätt...inte mindre än 3 olika tårtor :p David hade gjort en super god en! Den fick han massor med beröm för ;)

Nu är man då hemma igen...ungarna är i säng och själv sitter man nu i soffan, är super trött och har ont som satan. Har tagit en värktablett så jag hoppas att smärtan snart är borta... Tänk att smärtan sätter stopp för så mycket...hade tänkt ta nån cider och så i kväll, men när man har så här så är det inte lönt...*suck*

Hoppas att ni andra haft en trevlig midsommarafton! Det har i allafall jag haft...JÄTTE trevlig! Än en gång...TACK alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Efter första inlägget där jag skrev att Chippen var sjuk fick jag bara en kommentar om varför jag hade tagit bort inlägget. Ingen kommentar eller sms efter det, om hur han hade det. Därför kan jag bara säga att jag inte prioriterade att höra av mig till dig i min sorg.
Men, å andra sidan, nu har du ju ännu en anledning att tycka synd om dig själv. :D