måndag 1 juni 2009

Bara några få dagar kvar nu

Nu är det nästan så att man kan börja räkna timmar till det är dax att skriva tentan... Längtar till det är över, men gruvar mig för att jag inte ska klara den... Sitter här nu och försöker plugga så gott det går. Tur att det inte är lika fint väder som det varit i helgen, då hade jag nog inte kunnat koncentrera mig alls på detta.

Måste säga att jag är måttligt irriterat på AllTele. Vi skulle byta till deras ip-telefoni, och de skulle koppla in det i fredags. Tror ni de lyckats med det? Nä!!! Ringde dit för att höra vad som blivit fel. Satt i telefonkö i 40 minuter innan jag kom fram, och väl framme så visste inte killen vad som var fel utan han skulle be någon kolla upp det här. Skit kul! Skulle inte förvåna mig om de nu tabbat sig så vårt nummer är helt borta och vi måste betala en massa för att få ett telefonnummer igen. Men då jävlar!!! Då har de retats med fel person :p

Så vi får väl se om de lyckas få till det så vi har telefon igen i eftermiddag...annars är det mobilen som gäller ett tag till...*suck*

Nä om man skulle återgå till pluggeriet...ett G är ett måste...så då måste jag vara duktig och plugga nu.

Återkommer garanterat senare!

Inga kommentarer: