måndag 1 juni 2009

Väntan

Sitter här och väntar på att Evelina ska komma hem från sitt "måndagsnöje" så vi kan ta den efterlängtade promenaden. Det är inte lika varmt som det varit och det blåser, men vad gör det? Vi får motion ;)

Har suttit och kämpat med pluggningen, men det känns som om det är för mycket som ska in och att det är typ stop nu! Men jag ger mig inte, jag vill verkligen ha ett G... Det hade varit såååå härligt att bli klar med alla kurserna nu på vårterminen och inte ha en kurs kvar som ska skrivas omtenta efter sommaren. Vill kunna slappna av och njuta av att vara ledig från skolan, att kunna sitta med en korsordstidning på mina lediga stunder...

Tror ni AllTele fixat till vår telefon då? Nä då...inte det! Ringde dit igen i eftermiddags och frågade. Tjejen som jag pratade med skulle kolla upp och lovade att ringa mig... Antingen har hon inte fått rätsida på det hela eller så har hon glömt att hon skulle ringa :p Fungerar det inte i morgon eftermiddag då är det jag som ringer dig igen och är lite så där lagom upprörd :p

Längtar till jag får mitt schema för sommaren, så man vet när och hur man ska jobba. Blir så mycket lättare att planera in saker. Skulle vara kul om vi hann med att göra något skoj i sommar hela familjen...och då menar jag inte bara vara hemma, utan åka i väg någonstans. Typ nånstans där man kan SHOPPA! hihi

På tal om shopping...hoppas skattepengarna kommer i veckan ;) Lite extra stålar på kontot är ju aldrig fel :p

Nä...försöka lära mig lite mer innan det är dax för promenaden...

Inga kommentarer: