onsdag 24 juni 2009

SOMMAR

Visst har ni provat den nya Marabou Sommar, choklad med jordgubbsbitar i? Den är ju bara för god alltså...mmmm...

Jobbade i går...och lite i dag. Hade min första journatt, och det gick bara fin fint. Sov riktigt gott trots att jag inte var hemma. Så resten av sommaren ska nog gå hur bra som helst. Riktigt skönt att sluta klockan 11 och ha resten av dagen till vad man vill när vädret är så underbart som det varit i dag.

Har hunnit med att slappa i solen och bättra på min solbränna ;) Hihi! Ska visst vara bra väder i morgon också...så då blir det att fortsätta. Måste ju passa på då solen visar sig och man är ledig ;)

Nu är det bara en vecka kvar till vi åker i väg. Hoppas att det bli superskojigt! Barnen längtar i allafall massor och frågar hela tiden hur länge det är kvar till vi ska fara. Tror de tycker det ska bli spännande. Vi får ladda upp med några filmer så de har nått att titta på i bilen. Själv ska jag ha en korsordstidning så jag kan fördriva tiden ;) Åh...längtar också som ett litet barn tror jag...hihi! Ska bli kul att få shoppa på ett nytt ställe ;) :p

Måste än en gång tacka Evelina för de underbart super söta gardinerna som Wilma fick! Du är verkligen en ängel... ;) Hon älskar de och står och ska gosa med fåren som är på...hihi

Har haft fruktansvärt ont de senaste dagarna. I går kväll var det så illa att jag trodde jag skulle svimma typ...och värktabletter hjälpte inte :s Tur det blev lite bättre efter sömn, men det dröjde inte länge så kom smärtan krypande och har hållit i sig hela dagen. Ska se om det blir bättre med lite massage, värme och en värktablett... Vill inte ha så här då jag jobbar på fredag igen...

Nä nu blir det sängen för frun. Hoppas att jag i morgon då jag startar datorn har fått ett mail som jag väntar på...vill inte vänta mer nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det har varit helt underbart idag och det ska visst fortsätta :) Är lite tråkigt att man är fast i stan, men jag får vara glad att jag har en balkong med sol hela dan.
Håller mig från glass just nu, men jag har ätit falsk chokladpudding gjord på vispgrädde, kakao och sötningsmedel. Helt underbar!!! Vi satt här och tryckte i oss allt :D
Känner att jag valt rätt livsstilsförändring, ligger mellan GI rivstart och LCHF och har nu gått med 7 kilo med att äta mycke fett och inte räkna några kalorier :)

J sa...

God kväll....
Har nu hämtat resesängen så den finns hos oss att hämtas...Välkomna förbi =)