torsdag 4 juni 2009

Sommarlov!!!

Ja nu har man sommarlov...eller vad man nu ska kalla det :p Tentan är avklarad, och ja det kändes helt OK! Nu återstår det väntan och åter väntan på resultatet...men jag hoppas att det inte dröjer allt för länge.

Valde att fara hem efter tentan och inte fara på "tentafesten". Inte kul att vara nykter då andra festar...och sen kändes det mer rätt att åka hem. Jesper blev i allafall glad att mamma kom och nattade honom, så jag känner att jag gjorde rätt val. Sen tror jag inte så många bryr sig att jag inte kom :p

Har hunnit med en 1 timmes promenad tillsammans med Evelina och Johanna. Riktigt trevligt att kombinera motion med en surrstund ;) Nu känner jag mig sååå nyttig ;) hihi

I morgon är det utvärdering och sen ska jag en sväng på stan och se om jag får tag på överförmyndaren så jag kan fixa det jag måste till M.

På lördag blir det jobb, ska bli skoj... På söndag blir det att åka till "världens ände" och hälsa på mormor och morfar som ville ha lite hjälp :P ;) Så jag gissar att det blir en sväng på Dollarstore också.

Ja...mer då? Nä, thats it for today typ!

Inga kommentarer: