måndag 15 juni 2009

Vilken jävla dag!

Den här dagen raderar vi ur historien va? Orkar inte med sånna här dagar... Redan från tidig morgon så har min älskade barn bråkat och jävlats. Det har varit ett rent helvete rent ut sagt!

Inte nog med allt bråk så har jag så fruktansvärt ont i dag, skulle kunna krypa ur skinnet :s Det värker i hela ryggen, armar och ben fungerar inte som jag önskar. Känns typ som om jag sprungit ett maratonlopp trots att man är totalt otränad. Tröttheten hänger över mig likt de gråa moln som är på himlen... Humöret är verkligen i botten och motivationen att göra nått är helt bortblåst.

Ska få komma på vc på onsdag. Hoppas på att få smärtlindring som hjälper...för detta funkar inte länge till om jag ska ha så här ont. Jag orkar inte vara människa längre...än mindre 3 barnsmamma :p :s

Fan vad jag hatar denna sjukdom!

2 kommentarer:

Myzan sa...

ger dig en stor kram vännen, det SUGER att ha ont :(

Anonym sa...

Hoppas denna dag blir lite bättre och att de på VC kan hjälpa dig!
Kram