lördag 20 juni 2009

Slappardag

Ja i dag har det varit en riktig slappardag... Vi sov till nästan halv tio i morse, frukost åts först vid halv elva snåret. Sen bar det i väg på en promenad med Evelina.

Har passat på att sitta och njuta i solen idag. Jag menar, man vet ju liksom inte när den har tänkt visa sig igen :p Var riktigt skönt att sitta på baksidan där det inte blåste så mycket. Hoppas vädret är lika skönt i morgon som det var idag.

La in lite nya bilder i min bilddagbok ikväll. Nu mer så är det så att den som vill titta måste antingen bli vän med mig där eller be att få lösenordet av mig. Vill inte att vem som helst ska vara och titta på bilderna...

Nu ska jag ta min nya korsordstidning och krypa ner i sängen...

I kväll ska jag varken klaga eller "tycka synd om mig själv" :p

Inga kommentarer: