tisdag 30 juni 2009

Ledig!

Då var man lite ledig då. Nästa gång jag jobbar är nästa tisdag kl 11.00 och då jobbar jag ett dygn med journatt. Ska bli skönt att få vara lite ledig nu.

I morgon blir det i väg på äventyr! Barnen har längtat massor och nu är det snart dax att ge sig i väg. Ska bli skoj...och det verkar som om vädret kommer att vara toppen hela tiden ;) Tur man har ac i bilen då det är så här varmt...

Efter middagen i dag tog jag och Evelina en promenad...i den 30 gradiga värmen. *Pust* Det var jobbigt vill jag lova...ingen höjdare att gå när det är så här varmt.

Gissar att det kanske inte kommer att bli så mycket bloggande denna veckan, men jag lovar att jag ska försöka mobilblogga liite i allafall ;)

Nu ska jag göra det sista och sen blir det sängen så man orkar upp TIDIGT i morgon ;)

Ha det bra i värmen alla mina läsare...

Inga kommentarer: