lördag 13 juni 2009

Tar åt mig...

Även om jag kanske inte borde så gör jag det :s Tar åt mig och ökar på "kontot" för att värdelöshet...och att vara misslyckad! Det är konstigt att "samma typ av människor" lyckas få mig så ledsen gång på gång på gång... Inte konstigt jag känner som jag gör för vissa saker...

Är inne i en dålig period gissar jag. Hade så otroligt ont i går och i dag känns det tungt. Det värker i nästan alla delar av kroppen och humöret är inte heller på topp...snarare i botten. Skulle egentligen ta en promenad nu på morgonen hade jag tänkt, men motivationen är som bortblåst så det skiter jag i... Ska försöka genomlida dagen och hoppas att det blir en lugn kväll på jobbet.

Nä...jag ska inte klaga...det har jag inte rätten till...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar lite peppkramar till dig!

Myzan sa...

Du vet vart jag finns, ALLTID!!!!
Å du är absolut inte värdelös, bort med alla dom dumma tankarna.
Kram!!!