onsdag 17 juni 2009

Då var det gjort

Efter lunch gick jag med ungarna till farmor och farfar. Där var de och lekte till just innan 16 då farfar kom tillbaka med de. De hade haft riktigt roligt och lekt med några andra barn som var ute där. Skoj! Själv var jag till vc och fick värktabletter som förhoppningsvis ska hjälpa mig under de jobbigaste perioderna...

Lite lustig läkare måste jag säga...först lite negativ och nästan tvärsöver, till han hörde att jag pluggar tills sjuksköterska då blev det annat ljud i skällan :p De förstod han att jag hade koll på vad Fibromyalgi är osv, pratade om olika alternativ då det gäller smärtstillande och annat som kan hjälpa. Men sen är jag lite halv neg till att ta en massa piller...vill helst klara mig utan... Fast när det är så här så måste jag för att klara vardagen. Så jag hoppas att det ska hjälpa.

Har varit i väg och storhandlat i kväll. Skönt att göra bort det i dag...gissar att det kommer att vara mer folk i morgon. Stod ändå i kö typ 20 minuter på systemet :p

Måste säga att jag är lite stolt över mig själv då det gäller planeringen inför handlingen. Har nu handlat mat för midsommarhelgen och sen 2 veckor framåt...både frukost, luncher och middagar, välling och blöjor till Wilma och det blev "bara" 1500:- Inte illa med tanke på att det är mat till 5 pers.

Nä om man kanske skulle försöka få sig i säng...tror inte jag lyckats somna före 23,30 nån kväll de senaste veckorna...illa, illa...

Hoppas nu att tentaresultatet kommer morgon...men de hade ju lovat FÖRE midsommar så det måste ju bli då!

Inga kommentarer: