onsdag 3 juni 2009

Redo!

Ja nu känner jag mig nog ganska så redo att sätta mig och skriva tenta i morgon! Några saker till ska jag hinna nöta in, men i det stora hela så känns det riktigt bra nu. Hoppas nu bara att det kommer "rätt" frågor i morgon.

Sitter här och är känner mig som en dränkt katt eller nått. Jag och Evelina gav oss i väg på promenad trots att regnet ÖSER ner. Men det var riktigt skönt ändå, vi valde att gå en kortare väg än vi brukar. Måste se till att leta fram min regnkläder så man kan gå fast det ösregnar utan att bli blöt igenom...

Är riktigt trött, så en god natts sömn skulle inte sitta fel. Få vakna utvilad och redo att i morgon eftermiddag sätta sig och skriva så pennan glöder ;)

1 kommentar:

Myzan sa...

God natt, å Lycka till i morgon. Men som sagt, du fixar det där galant.
*kram*