tisdag 16 juni 2009

Men alltså...

Hur jävla ont kan man ha egentligen? Tror inte det finns en millimeter som jag inte har ont i :s Håller på att bli galen tamefan... Men i morrn ska jag till doktorn. Hoppas det är en bra en och att jag får hjälp, för annars går inte detta.

I dag har jag och barnen bara varit hemma och inte gjort typ nått...eller ja de har ju varit aktiva och lekt och busat...och faktiskt varit riktigt snälla! Tack för det! Sen efter middagen for vi hela familjen och fixade en ny tv till M. Så nu är det gjort...då slipper hans kontaktperson på boendet tänka mer på det då. Blev ingen platt tv utan de hade en "tjockis" till ett super bra pris som vi köpte. Han blev jätte nöjd, med tanke på att han tidigare haft 20" och nu fick en på 28".

Snart midsommar... Härligt! Ska bli trevligt att röjja hon familjen Nordlöf ;) Fullt med ungar som busar och bråkar, många skratt och god mat...precis som vanligt. Hoppas bara att solen har planer på att visa sig och värma vår tillvaro en aning...

Nä alltså det här går INTE!!! Nu blir det sängen...hoppas jag får sova bra i natt och inte vakna för att det tar ont och vända sig :s

1 kommentar:

bc.svensk Online sa...

Ja du tjejen...det med smärta är fan inte kul...Jag fick erfara det för ett par år sedan & nu vet ja verkligen vad de innebär,jag har en ryggrad som ruttnar,kotorna vittrar sönder,jag har 5 diskbråck,ett Opades en söndag morgon i nov.08,i jan-09 var de tebax,men ,men..Nerverna kläms av "bitarna" som vittrar,så de gör sååå satans ont ibenen...ja,de va en kort storry om mitt tillständ,har ju Ehler Danlos Syndrom,som är orsaken till att detta "gått så snabbt utför",idag finns inget att göra,än att söva mej& ge mej lite sprutor på smärtmot. jag äter 30 mg Oxycontin per dag & däremellan Oxynorm,så tyvärr jag lovar,du kan få så ont att du blir tvungen att ha kateter för att du inte kan kissa & ja,en massa mer...Så var rädd om dej,gör inte om mitt stora misstag,jag tog inte reda på mina problem i tid,nonchalerade smärtorna i för många år,ångrar det bittrert idag..Så var vaksam,kräv svar & har dom inga svar att ge dej,KRÄV att dom kollar ändå,blod provet MR,vanlig Röntgen osv,osv...Är så livrädd att folk ska hamna i min situation,trodde aldrig jag skulle få rullstol,nu har jag både en vanlig & en el,jag har kryckor & rullator & en anpassad bil,så jag gasar med handen ...
Så med detta vill ja bara säga :
STÅ PÅ DEJ...dom vill gärna säga at tdom inget hittar,men stå på dej & du har mycket hjälp att få via Bostadsanpassningar från Kommunen,hjälp medel från Arbets terapeuften osv,osv...
SÅ stå på dej ,tvinga dom att kolla dej...Lova de !!
Kram från mej