tisdag 2 juni 2009

Kanske...

Ja det är kanske så att det går in det jag läser...men om det stannar där till på torsdag är ju en annan sak :p Hoppas, hoppas!

Funderar på att ta en paus i pluggandet och äta lite lunch...känner att magen börjat kurra så där otäckt att man bara måste äta. Är dessutom toksugen på godis, men för lat för att fara och köpa :p Så det får va...jag klarar mig nog ändå! Har ju en melon i kylen som jag kan ha som godis om suget inte släpper.

Ha en bra dag alla där ute! Jag försöker i allafall ;)

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Tycker du är duktig Maria med pluggandet :) Du kommer säkert fixa det bra på tentan ska du se, och OM det inte riktigt skulle gå vägen, så har det ju gått vägen hittills med alla för dig och dom flesta får ju göra om tentor nångång :)

Sen ett tips jag skulle ge dig, fast glömt bort :( Och är kanske lite sent nu :( (men kanske till nästa gång?)
Om du känner att det slutar gå in i skallen men ändå känner "pressen" att du måste plugga och så kanske det inte blir som du tänkte och så pressar du dig ännu mer eftersom det inte vart dan innan.. Sätt då en dag/några timmar och bestäm redan innan att då ska pluggandet bort och du ska njuta av "rasten" från plugget och sen ta nya tag dan efter det tex.. Då kanske hjärnan hinner registrera att den får vila oxå, utan att ha pressen? :) eller ja jag vet inte, men kan ju vara en idé? :)