söndag 31 maj 2009

Varmast i Sverige

I dag kan jag med stolthet säga att jag bor där det varit varmast i Sverige. Hörde på tv vädret att det varit varmast i Skellefteå i dag, och ja det kan jag då tänka mig.
Så här såg vår termometer ut vid 11 tiden i dag, och det i skuggan... Härligt, härligt! Då jag och Evelina for i väg på vår promenad i morse så var det 22,4 grader i skuggan. Nu ÄR det sommar ;)


I dag är jag en stolt mamma. Maja har nu blivit en riktig STOR tjej. Hon sa i går då vi kom hem att hon skulle minsann ta bort stödhjulen i dag. Så i morse så fick Magnus skriva loss de och hon for och cyklade helt SJÄLV. Gissa om mamman i huset var stolt då?!


Det har verkligen varit toppen väder idag. Har legat ute på altanen och försökt plugga...just det FÖRSÖKT. Det gick inte så vidare bra :p Motivationen är inte riktigt här än. Men jag hoppas att den kommer under natten så jag kan sitta och vara duktig nu de sista dagarna innan tentan.

Jag är helt slut nu i kväll... Gissar att det är värmen som gör att man är så här trött. Det verkar då inte vara nått bra på tv i kväll så man skulle kanske se till att få sig i säng i tid i kväll.

Hoppas att alla ni andra också haft en härlig dag i dag, och njutit av solen och värmen!

Inga kommentarer: