fredag 22 maj 2009

5 timmar

Det var vad det tog att göra allt vi skulle idag :p Först åkte vi i väg på stan. Hade sett reklam om ett par caprijeans på KappAhl som jag ville ha, men inte fanns de i rätt storlek inte...bara strl 44 kvar och DET är det länge sen jag hade ;) Inte hittade jag några på nån annan affär heller som jag fastnade för...

Skor till Jesper och Wilma inhandlades på Wedins och mamma blev ca 400:- fattigare :p Men vad gör man inte då barnen behöver skor? I övrigt så shoppade jag bara te, 3 olika sorter blev det...mums. Lunch intogs på Coop och sen fortsatte dagen uppe på Solbacken. Hjälpte morfar att hitta allt han skulle ha på Jula, strosade på ÖoB och Rusta i hopp om att hitta nått skoj :p och till slut Maxi. Där hittade jag en jätte fin sommarklänning för 149:- som jag i princip blev tvingat av Magnus att köpa ;) Gott betyg alltså...haha.

När vi sen var klara där så intog mellanmål i Bersbyn, den där berömda STORA mjukglassen... :p Gott men alldeles för mycket.

Tillslut var vi i allafall hemma igen och barnen har lekt och haft skoj ute. Wilma är så kul, hon springer in och ut och byter skor. Men hon har i allafall jätte roligt. Tycker det är skönt att hon är så självgående och hittar på saker. Vill inte de andra leka med henne så är det inte hela världen, hon hittar på nått eget då...

Mer då...nä jag har nog inte mer att skriva... Finns mycket jag skulle vilja skriva, men jag kan inte...det går inte...

Nä men håll tummarna att vädret är lika fint i morrn då vi ska grilla...

Inga kommentarer: