onsdag 13 maj 2009

Jahapp

Då var det inte mycket kvar att denna dagen då... Tack och lov för det kanske man kan säga :p

Har i dag en så super tråkig föreläsning så usch och fy säger jag bara :S Sämre föreläsare får man nog leta efter... Tur man har böcker som man kan läsa om detta i så man kanske fattar.

I kväll har vi varit på föräldramöte på skolan. Det är ju dax för Jesper att börja förskoleklass i höst. Vår lilla kille har blivit STOR! Tror och hoppas att det kommer att gå riktigt bra. Han kommer ju även att vara på fritids.

Valde visst fel skor idag insåg jag... Tydligen så tog jag på mig "trampa-folk-på-tårna" skorna :p. Fast så är det ibland. Att lätta sitt hjärta och säga sin mening är ibland ganska bra/skönt. Tyvärr så är jag väldigt dålig på det och går omkring och håller en massa inne...helt i onödan...

Måste säga att jag funderar väldigt mycket, på väldigt många saker...ibland alldeles för många. Om det är bra eller dåligt har jag ingen aning om...kanske båda och... Hm...vet inte hur jag ska uttrycka mig nu... Ahhh...skit samma! Det är såååå mycket som ingen vet om mig, eller jo några...

Det snurrar mycket i huvudet just nu...men inget går få ner i ord. Jobbigt! Tja, vem vet...en annan dag kanske det går bättre. Men just nu vet jag inte hur jag ska skriva för att inte stöta mig med hela världen typ :p

Inga kommentarer: