onsdag 20 maj 2009

Svacka

Idag är det ingen bra dag... Kände redan i morse att dagen inte skulle bli bra. Seg som en gammal kola var jag i morse, trodde inte jag skulle få mig ur sängen :s Ont i hela kroppen hade jag också. Inte blev det bättre under dagen heller. Det värker så mycket i ben och fötter att jag knappt kan gå... Efter jag varit och storhandlat trodde jag inte jag skulle klara gå längre. Jag hoppas det blir bättre snart...orkar inte mer nu.

Tyvärr så är det så mycket som blir lidande då det är sånna här dagar. Mitt humör är inte på topp och jag brinner av för småsaker. Konstant trötthet, spelar ingen roll att jag sovit. Det är fan inte roligt...men det är väl bara att acceptera det hela...

Ibland blir det för mycket...för mycket av allt... Just nu är det nog så... Måste sluta tänka så mycket. Det blir bara värre de här dagarna...

En varm vetevärme kudde och förhoppningsvis en god natts sömn och det känns bättre i morgon igen.

Inga kommentarer: