tisdag 12 maj 2009

Så himla rätt

Jag känner att jag gjorde helt rätt val då det gäller sommarjobb. Har i dag varit på en första inskolning, och jag måste säga att det känns toppen bra! Har visserligen inte träffat alla som brukar vara där, men ändå.

De som var där idag var hur goa som helst. Ska dit igen på fredag direkt efter skolan, då mellan 16-21 och sen nästa tisdag mellan 7-11.

I kväll har vi cyklat rundan och det var så himla skönt även om det stundvis kan vara riktigt tungt. Men efteråt så känns det toppen, för att man varit duktig ;) Nu sitter jag här och känner hur tröttheten sakta kommer smygandes över mig...ska bli riktigt skönt att gå och lägga sig snart.

Som det såg ut då barnen gick i säng så är det ingen av de som blivit dålig. Maja har inte varit lös i magen nått mer så nån magsjuka kan det då inte vara... *peppar, peppar* Så i morgon blir det dagis igen, och då ska de tydligen åka till en bondgård och titta på djuren. Skoj att de hittar på nått annorlunda med barnen.

Nä, om jag skulle ta och packa ner allt som ska med i morrn så jag slipper stressa i morrn på morron...det hatar jag att göra...

Inga kommentarer: