måndag 4 maj 2009

Tror jag har bestämt mig nu...

Fast jag är inte helt säker än... :p Men det lutar i allafall mer mot det ena.

Det känns verkligen toppen att veta att jag faktiskt har ett jobb i sommar. Jag kommer att få tjäna lite pengar. Vilket betyder att jag kan spendera mina skattepengar på precis VAD JAG VILL! Så härligt...

Dagen har kantats av möten, ett besök hos optikern med Majas pajade glasögon, och en solning. Efter middagen har barnen duschats då de hade varit och grillat korv med farfar och luktade rök, sen har jag suttit med näsan i boken så nu känner jag mig alldeles virrig :p Ja alltså mer än vanligt då ;)

Funderar på att göra en tidig kväll så man orkar sitta på föreläsning i morgon...och sen plugga. Hoppas på en cykeltur i morgon kväll med Evelina. Det är sååå härligt och dessutom trevligt då vi surrar hela tiden :P ;)

Ha det bra alla där ute!

1 kommentar:

Myzan sa...

Räkna med cykeltur i morgon!! kl 20,00 står jag klar ;)