söndag 3 maj 2009

Då var denna veckan också slut

Söndag lider mot sitt slut, och så även denna veckan. Ganska skönt med en långhelg...och sen får barnen en extra ledig dag i morgon då dagis har utvärdering och är stängt. Men jag har fullplanerat så de ska vara med farmor och farfar...ett stort tack till de som kunde ställa upp!

I dag har vi röjt ungarnas rum, dammsugit och skurat där upp så nu ser det vettigt ut igen...hur länge det varar är en bra fråga. Sen efter lunch tog Magnus med de stora på lite "äventyr" och jag fick till att plugga lite då Wilma sov. Fattar dock inte hur sjutton jag ska hinna lära mig allt som ska kunnas till fredag... Tiden räcker liksom inte till.

Även i kväll har jag och Evelina cyklat vår runda på 1 mil...så härligt det är nu efteråt även om man har väldigt ont i vissa delar av kroppen :p Men man känner då att man lever i allafall ;)

I morgon måste jag bestämma mig vilket av sommarjobben jag vill ha...beslutsångesten är jobbig. Försöker väga för- och nackdelar mot varandra. Men vi får se hur det känns efter mötet i morgon...då måste jag bestämma mig.

Nu ska jag återgå till köksbordet och Anatomi boken... Plugga, plugga, plugga... Men om ca 1 månad så är det över... Då kan jag göra vad jag vill med min "lediga" tid ;)

Inga kommentarer: