tisdag 26 maj 2009

Trötter

Ja det är vad jag blev efter promenaden. Inte orkar jag sätta mig och plugga nu :p Kanske lika bra att duscha och sen gå och lägga sig så man är pigg och glad i morgon och orkar göra det då i stället.

Det var sååå skönt med en promenad i kväll, lagom varmt och så regnade det lite. Sen känner man sig så otroligt nyttig då man kommer hem igen.

Vet att det är några som ville ha receptet på laxpajen jag gjorde förra veckan, ni kan hitta det här Det är verkligen jätte god. Kommer absolut att göra den igen. Föresten, är det någon som har tips på nån bra sida med goda, enkla och nyttiga recept så vill jag gärna ha. Tycker det blir så enformigt med maten...alltid samma gamla rätter.

Nä det här duger inte...i duschen och sen i säng och upp utvilad i morgon!

1 kommentar:

Sarah sa...

Tack för receptet - det ska provas pronto! :)

Och angående folk i din omgivning som inte beter sig som de ska - ta ingen skit! Oberoende på vad man befinner sig i för situation ger det ALDRIG en rätt att behandla sina medmänniskor illa.