lördag 2 maj 2009

Det är LÖRDAG

I dag har jag det som söndag...känner mig jätte vimsig. Det är ju lätt att det blir så då det är långhelg. Men snart är det i allafall söndag...för denna dagen är snart slut.

Började dagen med att fara med Evelina på stan en sväng. Hon skulle och köpa blommor att plantera och en bikini...en skit snygg bikini dessutom! Hittade själv ett linne på H&M i mörk rosa, en riktigt härlig rosa måste jag säga. Har det linnet i ljusrosa och svart och tycker massor om det så ett till skadar inte ;)

Sen vidare upp på Solbacken. Först på Jula för att reklamera vår dammsugare som köpten i september och som gått sönder typ 5 ggr nu. Sen storhandling på Ica Maxi. Så nu finns det mat fram till barnbidraget kommer. Älskar verkligen detta med att storhandla, känner mig så duktig och ekonomisk då :p Speciellt då man inte har allt för mycket pengar att svänga sig med...

Hann bara vara hemma en stund, typ då Wilma sov, och sen tillbaka till Solbacken och köpa en ny dammsugare. Hoppas att denna är bättre och inte går sönder i slangen typ var fjärde gång man använder den :p Nu är det ju en tid då man använder dammsugaren varje dag för det dras in så mycket.

I kväll har jag varit ut och cyklat med Evelina, vi tog den längre svängen som är ganska precis 1 mil. Fan så skönt det är nu efteråt... Har även försökt att plugga...det är ju inte många dagar kvar till duggan nu. Skulle gärna vilja att det går bra då så det blir mindre att plugga på till tentan. Men som det känns just nu så vet jag inte om tiden räcker till för att plugga...

1 kommentar:

Myzan sa...

Tack för en trevlig dag igen, detta börjar ju bli en fin vana ;)
Å du, du fixar duggan!!
Nu ska jag hoppa isäng, men är redo för den långa svängen även i morgon. Nu är vi tillbaka på banan igen ;)
*kram*