måndag 11 maj 2009

Utmanad!

1. Hur många resväskor äger du?
Ingen...

2. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Vara med så klart! Finns väl inget roligare än en snygg egobild ;)

3. Har någon någonsin kallat dig lat?
Förmodligen

4. När var senast någon stötte på dig?
Öhh...stötte på mig?

5. Vad åt du till middag senast?
Fiskgratäng och potatis

6. Använder du huvtröjor?
Ja det händer

7. Vem var den senaste som ringde dig?
Svärmor.

8. Vilken är din åkattraktion på ett nöjesfält?
Ska man ha en sån?

9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
3 våningar högt i allafall.

10. Hur många syskon har du?
2 st

11. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6 st och så Wilmas stol

12. Har du en stationär dator eller en laptop?
I mitt knä just nu en laptop...och en stationär i källaren...och 2 på övervåningen :p

13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Tatuering...kanske...

14. Vad har du med dig in på bion?
Dricka och lösgodis.

15. Gillar du att flyga?
Har aldrig provat så jag vet inte :p

16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Kollar på en del saker, men är inte fanatisk

17. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Gammal? Jag? Nä...bara 29 ;)

18. Tycker du om att krama folk?
Beror på vem det är ;) haha Men ja oftast!

19. Vad är du allergisk mot?
Tjuriga barn

20. Gillar du din boendesituation?
Varför skulle jag inte gilla den?

Utmanar alla som känner sig manade att göra det här ;)

Inga kommentarer: