onsdag 27 maj 2009

Var kan den vara?

Min motivation alltså! Den är totalt bortsprungen eller kidnappad typ. Kanske kan ringa och höra om polisen kan skicka upp den där helikoptern som cirkulerade här i går och sökte... De kanske hittar min motivation också :p

Känns skit att sitta här och kämpa, men samtidigt så VET jag att det är bara drygt en vecka kvar nu... Tiden kommer att gå fort, det vet jag också. Men det känns som om det är för mycket som ska in på alldeles för kort tid. Ändå har jag ju bara del 2 som jag måste koncentrera mig på. Det finns ju de som har ALLT att plugga in...så jag ska nog inte klaga.

Sen drar ju tankarna i väg på andra ställen också :s Fast jag borde strunta i det, men det är inte lätt... Finns frågor som jag gärna skulle vilja ha svar på...och det är inte säkert att jag kommer att få det...

Inga kommentarer: