måndag 18 maj 2009

Booorrriiing

I dag har vi nog haft den absolut tråkigaste och mest meningslösa föreläsning denna termin. Har nog inte lärt mig ett smack i dag. Föreläsaren pratade engelska med en lustig brytning och blev stundvis så exalterad att han speedade i väg i talet och då hängde jag då inte med alls... Tur man har boken som man läsa i och förhoppningsvis fatta nått.

Annars så har det inte hänt så mycket idag... Tog Wilma i vagnen och gick en promenad efter middagen, och det var riktigt skönt. Musiken i öronen gjorde att stegen blev rätt så raska att nu har jag då ont i benen :p Väl hemma kastades lillfis i duschen eftersom hon i dag "badat" i sand och var hur skitig som helst...

Försökt plugga lite ikväll, men jag är för trött så jag tror det blir sängen i stället...

Tänkte på en sak då jag gick med Wilma... Jag är väldigt glad att detta är hemma för henne, att det hon ser nu som liten kommer att ge henne minnen från barndomen...och att det är just HÄR och inte i "världens ände". Det här är HEMMA!!! Det är sjukt vad jag trivs bra här...HEMMA!!! Jag har äntligen hittat rätt!

Inga kommentarer: