lördag 30 maj 2009

Toppendag!!!

I dag har vi verkligen haft en toppen dag! I dag kan jag nog lugnt säga att jag älskar livet ;) hihi

Vi började dagen med att packa in hela familjen i bilen och tillsammans med familjen Nordlöf dra i väg till Piteå. Först var vi till det här stället i Öjebyn där de har massa kläder...hittade en jätte fin huvjacka för bara 69:- som jag inte kunde motstå. Bara på andra sidan gatan hittade vi det perfekta stället att inhandla lördagsgodis. Sen vidare till Dollarstore för lite shopping där också.

När vi kom tillbaka hem så packade vi med några saker och for ner till familjen Nordlöf för att fortsätta dagen tillsammans. Vi har grillat egengjorda hamburgare typ, gjorde en egen variant med tacokrydda och en god variant som hennes brorsa brukar göra. Det var verkligen SUPER gott. Till efterrätt blev det 2 sorters tårta...ja är det lördag så är det ;)

Barnen har lekt och haft jätte skojijgt. De har hoppat studsmatta, åkt ruchkana och sparkat fotboll. Vi har surrat och njutit av det underbara vädret. För vädret har verkligen varit toppen. Kollade på termometern då vi kom hem just efter 21 och då var det 22 grader. Nu är sommaren här!!! Fler sånna här kvällar vill jag ha... Nu mår jag gott!!!

Haha! Glömde ju nästan...vi mammor har ju också hoppat studsmatta ;) Shit så kul! Man blir som ett barn på nytt...fast man närmar sig 30 :p hihi

Nu ska jag bara sitta här och njuta av fågelkvittret som hörs...underbart!

1 kommentar:

Myzan sa...

Man blir inte äldre än vad man gör sig ;)
Tack för en sjukt rolig dag.