onsdag 27 maj 2009

Blåst

Inte jag då, men den som går ut kan lugnt känna sig blåst... Det blåser som faan här. Usch! Tycker inte om då det blåser, fryser fast man är inte.

I dag blev det promenad med småtjejerna i vagn efter middagen. Snacka om knasiga brudar, de satt och svamlade med varandra och busade och hade riktigt kul. Tror de faktiskt surrade mer än mammorna i dag :p

Hur går det med pluggandet då? Ja, det går inte bra! Har fortfarande inte hittat åt min motivation :s Hur fan ska detta gå? Jaja, misslyckas jag får jag plugga hela sommaren och göra omtenta så är det med det.

Annars då? Nä det har inte hänt just nått av intresse... Såg just en program på svt2 om barnmorskor i Norge. Då känner jag ännu mer hur gärna jag vill jobba med det. Det är verkligen ett drömyrke...

Nä...FÖRSÖKA plugga lite innan det blir sängen för mig!

Inga kommentarer: