torsdag 28 maj 2009

Kvällspromenad

Kom just hem från en väldigt skön kvällspromenad. Tidigare idag har det i princip varit storm och nu fläktar det bara lite skönt...så härligt! Ska snart gå och duscha och sen gå och lägga mig. I morgon blir det upp tidigt och följa med Magnus till jobbet och gå därifrån in till busstationen och sen vidare till Umeå.

Efter middagen i dag kom Evelina ner med barnen. Danne var borta så hon ville fördriva tiden med att surra lite och låta barnen leka. Våra småtjejer är verkligen vilda :p De stod här ute och klädde av sig... *skakar på skallen* Knäppisar! Hur ska de bli då de blir tonåringar? :p Våger inte tänka på det...

Det har då inte gått nå vidare bra med pluggningen. Måste se till att skärpa till mig i helgen. Men då skulle ju vädret vara toppen, så då lär man inte heller ha motivationen att göra det. Får väl kanske ta hela högen med papper och boken och lägga mig på altanen och samtidigt bättre på solbrännan ;) Två flugor i en smäll!

Nä det var väl allt från mig för idag... Jo det var en sak till som jag tänkt på! Det här verkar bli ett riktigt blogg år för mig. Kollar man antalet inlägg förra året och i år så har jag redan bloggar mer än då... Inte illa!

Go natt!

Inga kommentarer: