lördag 16 maj 2009

Då var kvällen här

Dagen är över och kvällen är här. Solen har lyst men det har inte varit särskilt varmt.

Magnus har varit i väg med Jesper på äventyr i dag. De var till Bastuträsk och tittat på tåg med andra "tågtokar" ;) Jesper tyckte det var jätte skojigt, och det tror jag Magnus också gjorde hihi.

Jag tok småbrudarna och åkte in till stan. Kikade om skor och hittade ett par som jag gillade på Wedins, och inte allt för dyra heller. Vita med lite silverglittrigt i de...jätte fina om jag själv får säga. Sen gick vi och köpte en keps till Wilma och lite lördagsgodis innan vi åkte hem igen. Väl hemma så lekte de så bra med varandra så jag passade på att städa lite och sätta in papper i pärmar...som man alldeles för sällan gör så man har en gigantiskt hög då man väl sätter sig med det :p

Har även hunnit med lite pluggande...eller ja...i allafall läst i boken lite så man har ett hum om vad som pratas om på måndag på föreläsningen.

Grillat till middag...mums! Det liksom hör till på lördagar att grilla. Tror att det kommer att bli så hela sommaren om jag inte jobbar och vädret tillåter det ;) Men grillat kan man aldrig få för mycket av...

Nu sitter jag här i soffan och håller på att somna... Har varit trött hela dagen, och seg till tusan...ont i kroppen har jag också. Hoppas det snart är över och det kommer en "bra period".

Hoppas att det är lite varmare i morgon så man kan vara ute utan att frysa som en tok :s Vi måste verkligen ta tag i krattningen här ute...det är forfarande inte gjort...*suck* och det är såååå himla tråkigt.

Inga kommentarer: