fredag 8 maj 2009

Duggan avklarad

Det gick riktigt fort att bli klar med duggan, tror jag bara satt typ 45 minuter...om ens det :p Svarade på allt utan på 3 saker tror jag. Fick sedan höra av andra att det stod på framsidan att alla ord skulle skrivas på latin om inte annat stod nämnt... *suck* Det hade jag HELT missat! Så nu återstår det att se hur det gick... För att bli godkänd ska man ha 35 rätt av 50 tror jag det var vi kom fram till.

Nu återstår bara den lååånga väntan tills det är rättat och resultatet är meddelat. Hoppas att de är snabba med rättningen så att vi får veta så fort som möjligt, så man vet om det är att plugga på allt eller bara på del 2 till tentan den 4 juni. Så än vill jag att alla ni som håller tummarna fortsätter med det ;)

I kväll ska jag och Magnus gå på Lilla Kina och äta lite gott och sen blir det bio. Ska faktiskt bli skönt att få göra något ensamen, utan barnen. Farmor och farfar kommer hit och är med de. Har bakat en sockerkaka så att de kan äta den och ha det mysigt.

I morgon tror jag att det blir att fara på Vårmässan. Magnus hade fått biljetter från jobbet så då måste man ju passa på att fara dit. Alltid hittar man nått roligt ;)

HELG!!! Sååå skönt! Snart ska barnen hämtas...och solen skiner...

Inga kommentarer: