lördag 23 maj 2009

Fotograf eller?



Se så vacker bild jag lyckats fånga idag! Kanske skulle man bli fotograf?! Måste säga att jag älskar min kamera. Man kan verkligen få hur fina bilder som helst med den, det gäller bara att komma i håg den ;)

I dag har vi inte gjort så vidare mycket. Promenad med Evelina i morse, äntligen lite sällskap så man får surra av sig och skvallra lite ;) :P. Sen har jag försökt plugga lite, men med massor av folk i huset är det inte lätt. Hämtade hit min bror efter lunch, sen har det surrats och surrats, lagats mat och ätit gott... Grillat, klyftpotatis och fetaostsallad ;) Svärmor hade gjort en god marängtårta som man inte kunde låta bli att äta ur :p Så promenad i morrn är ett MÅSTE! haha Men det ska nog ordnas.

Nu ska vi snart se på nya Wallander filmen som jag cyklade i väg och hyrde. På tal om det så rekomenderar jag INTE att cykla med en kort, tajt jeanskjol :p Det var lite halvsvårt...hihi

För den som vill se mer bilder från dagen och även lite andra bilder så finns länk till min bilddagbok längre ner. Tycker det tar sån tid att lägga upp bilder på båda ställena. Men det skulle vara kul med kommentarer om bilderna :P

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Låter som du haft en bra dag idag och att du är lite gladare :)

Och då är jag glad för din skull, och jag hoppas det fortsätter så och att du har en bra söndag :)