tisdag 19 maj 2009

Det var den dagen det...

Dagarna liksom flyger fram och jag hinner inte allt jag borde hinna.

Började dagen tidigt i morse. Redan kl 7 var jag på korttids för ytterligare en inskolnings dag. Det är verkligen hur roligt som helst att vara där. Fick en tid till för inskolning och även 2 dagar att JOBBA! Så härligt att få tjäna lite pengar igen...

Försökt mig på att läsa lite idag, och ja lite har jag faktiskt hunnit med. Hade tänkt sätta mig efter jag sett Sjukhuset men fastnade vid datorn och tittade lite på youtube :p Farligt, farligt! Men nu vet jag i allafall vad jag ska önska mig då jag fyller år ;) Hänger du med Evelina? haha

Jag och Evelina tog en promenad efter middagen med småtjejerna i vagn. Resterande familjemedlemmar fick gå till en lekpark som vi passerar på vår promenad så mötte vi upp de där och alla troll fick leka. Det är så kul att se när de leker och har roligt tillsammans.

Bara en dag kvar på denna veckan innan det blir långhelg! Härligt! Men jag måste se till att plugga...i allafall torsdag ska jag försöka vara duktig, då vi för besök på fredag.

Nu ska jag springa och hänga lite tvätt, annars blir nog Wilma arg då hennes keps inte är där den ska i morgon då hon ska på dagis.

Inga kommentarer: