torsdag 7 maj 2009

Borta...

Motivationen är som bortblåst... Vill bara att duggan ska vara över så jag i några dagar i allafall får tänka på nått annat och inte bara sitta och plugga. Visst! Jag FÅR göra annat nu om jag vill...men jag vill så gärna att det ska gå bra i morgon... *suck* Vilket dilemma... Dagens i-landsproblem eller nått :p

Längtar till i morgonkväll. Då ska jag och Magnus gå på bio, och kanske gå och äta nått före... Helt utan barn! Det händer inte ofta.

Varför är det så att vissa dagar så känns allt bara piss? Kände redan då jag vaknade i morse att nä det här är ingen bra dag...och jag känner mig allmänt nere... Usch vad jag hatar sånt här!

Fast vad har jag att klaga över? Inget enligt vissa...öhhh...som om de vet!?

ORKA!?

2 kommentarer:

Mina ord - min vardag sa...

Hej!
rolig blogg du har, hit vill jag återkomma. Hoppas ni fick en trevlig biokväll, det kan vara skönt att vara barnledig ibland, man behöver det. Ha en bra dag

Myzan sa...

Då kan jag säga att du å jag käner likadant idag... det där hade kunnat vara mitt inlägg idag. Men jag skrev inte ner det i morse. *kram*