söndag 17 maj 2009

Helgen är över

Då var ännu en helg till ända. En helg då solen har strålat på oss, men det har ändå inte varit supervarmt. Men barnen har njutit och sprungit ute i t-shirt och sagt att sommaren är här ;)

Mamman i huset har idag haft en jävla piss dag, om man får uttrycka sig så. Redan från det jag vaknade i morse så har jag känt min seg i både huvudet och kroppen. Jag har haft så där konstigt ont och inte alls varit i form. Utbrotten har kommit, precis som jag förstod att de skulle göra... Men tack vare att jag redan i morse kände hur dagen skulle bli har jag kunnat hålla mig borta och därigenom minska "skadan" om man säger så...

Har typ nyss kommit hem från promenad med Evelina. Det var riktigt skönt ute, lite svalt men ändå inte kallt. Kul men lite skvaller :p haha...

Nä nu blir det en ipren och sen sängen för mig... aj aj aj!!! Ny vecka i morgon, med nya förläsningar och massor med måsten. Men det är en kort vecka och en lång helg som kommer...

Inga kommentarer: