fredag 1 januari 2010

All denna snö

Var kommer den ifrån? Det har nog kommit minst 3 dm det senaste dygnet... Vi har nu fått mer snö än det nånsin varit under de år jag bott här. Visst, då man bodde "far far away" var det massor med snö vissa vintrar och jag gissar det är därför jag hatar snön så mycket som jag gör...

Att det sen blåser på allt detta gör att jag har en ständig smärta i kroppen. Fy fan, känner mig som hundra idag...

Vad händer här idag då? Ja det lär inte vara mycket... Magnus är för tillfället ute och slåss med snön, tjejerna leker och Jesper ser på film. Själv tänker jag ta mig an att skriva mat- och handlingslista så vi kan storhandla nångång under helgen. Sen har jag lite tvätt som väntar på att bli vikt...och massor med plugg att börja med :p

Hoppas ni andra inte snöat bort eller söp skallen i bitar i går kväll...

Ha en bra dag så kanske jag återkommer i kväll...

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året! :)

Börjar oxå bli less på att det snöar. Fast jag slipper ju skottningen, skönt att bo i lägenhet.

Kramen