torsdag 28 januari 2010

VAB

I dag har jag varit hemma med tjejerna som inte varit så fräscha. Magnus hämtade de tidigare igår från dagis. Wilma var dålig i magen och Maja var allmänt hängig och ledsen. Var ganska skönt att strunta i skolan idag...fick mig ändå anteckningar från dagens föreläsning. Tack Sarah!

Maja stackarn hade sina hemska hosta i går kväll och inatt som resulterade i 2 spyor :s Men hon är tapper ändå den lilla donnan. Hostan var dessutom så där krupplik och det var inte alls kul att höra. Gjorde allt jag kunde för att det skulle lätta för henne. Så till slut satt hon uppbullad med kuddar i sängen och sov...men då sov hon också resten av natten.

Det var riktigt kul att få jobba lite igår, även om jag var helt slut efter en dag på skolan först :p Eller ja, det var väl sanning med modifikation... Jag och Carina skippade en föreläsning. Hon skulle och lämna blod så jag följde med henne och så åt vi lunch. Nu ska jag också bli blodgivare...i mars då det gått 6 månader sedan jag tatuerade mig. Har fått tid och allt... Känns bra!

Hoppas nu att tjejerna bli pigga och ingen av oss andra trillar dit så vi inte kan åka och gratta mamma på lördag. Ska bli kul att träffa de, men inte att komma till Arvidsjaur :s Fy attan! Hatar den hålan... Men jag ska i allafall en sväng på Dollarstore och shoppa lite saker, sockar till barnen bland annat. Jespers tår fullkomligt åter sockar :p

Nä...nu blir det snart sängen för mig. Är hur trött som helst.

Kram!

1 kommentar:

Sarah sa...

Varsågod! Vet själv hur frustrerande kontrolljag tycker att det är när det inte finns några åhörarkopior och man inte är närvarande på den lektionen. Plus, det är alltid bra för mig att renskriva mina egna anteckningar så det är inte helt altruistiskt syfte :P Kram!