söndag 3 januari 2010

Söndag

Sovmorgon...jajamen...idag igen :p Oj vad vi sovit länge denna ledighet... Måste börja försöka vända på dygnet så ungarna går få upp nästa vecka...

Har haft en riktig trevlig eftermiddag och fått surra av mig lite...i si så där 3 timmar :p Kom sen hem till ett tomt hus...eller ja...en sällskapssjuk kisse som attackerade mig då var ju hemma. Spårade upp min man och fick veta att jag slapp stå vid spisen även denna dag... TJOHO!!! Så jag traskade upp till svärisarna och fick sätta mig vid dukat bord.

Trodde först jag gått fel...där inne kunde det knappast finnas 6 vildar. Men jo då, de satt tysta och snälla... En vid datorn, en med sin mammas iPhone, två vid en annan iPhone, en som myste och en som lekte lite tyst... Snacka om att jag blev chockad. Trodde de drogat ungarna eller nått :p haha Men nä...de var bara allmänt snälla.

Morgondagen...ja då är det dax för praktisk tenta. Håll en tumme eller två att det går vägen för mig...

Nu ska jag vara duktig och läsa igenom lite om att sätta pvk, ge injektioner och ta venprov.

Kram!

Inga kommentarer: