måndag 11 januari 2010

Måndag

Ny vecka igen...och snart är det helg ;) Ja med tanke på hur fort tiden går så känns det som om tiden rusar i väg.

I dag har vi haft S-HLR på KTC...och för många är det där bara en massa bokstäver gissar jag :p Men det är sjukhus hjärt- och lungräddning på kliniskt träningscenter ;) Riktigt kul var det. Så nu har man fått träna på HLR en gång till. Bra att kunna...

Skickade in kompletteringsuppgiften idag och fick riktigt snabbt svar... Tror ni inte hon skulle anmärka på en punkt på enligt henne fel ställe? Inte för att det gjorde nått åt innehållet, men påpekas skulle det göras... Så irriterande. Men jag får väl vara glad att jag i allafall blev godkänd, så nu slipper jag tänka på det nått mer. Bara plugga nu till tentan så den också blir godkänd och jag kan lägga denna kurs bakom mig... :p

Just nu längtar jag till på torsdag då jag skrivit klart tentan...då blir det några dagars ledighet UTAN en massa måsten. Jag ska njuta av att vara ledig, byta gardiner (bort med julgardinerna), baka bullar till mamma som snart fyller år, röjja i tjejernas rum (fattar inte att de hittar sina saker :p ) speciellt Maja...och så har jag lovat Jesper att spöa skiten ur honom i Super Mario 3 på nintendo 8-bit HAHA!

Fick hem min beställning från Oriflame i dag, bland annat en duschcreme och hudkräm med oliv och bambu som luktar gudomligt! Älskar de redan...

Funderar om jag ska förflytta mig till sängen nu och se slutet av Trauma, min nya favvoserie på tv3 och sen SOVA.

Kram!

Inga kommentarer: