måndag 4 januari 2010

Sakta men säkert

Ja ungefär så kan man så på mitt pluggande... Har börjat lite...sakta med säkert alltså. Har inte riktigt känt mig peppad och motiverad, men jag inser att jag måste börja nu. Det är ju nästa torsdag som det är tenta. Men på nått konstigt sätt känner jag att det gör inget om jag får U på denna... Första gången jag känt så. Men jag kommer att göra mitt bästa och kämpa med pluggandet.

Dagen idag har bestått i att göra den praktiska tentan och sen storhandla. Så nu finns det mat i huset ända till barnbidraget kommer...skönt!

I morgon blir det att plugga och sen får vi middagsfrämmande. Magnus föräldrar och syster med familj kommer hit. Barnen längtar massor att få leka med kusinerna igen, så då måste ju få passa på så länge de är här. Vem vet när de kommer att träffas nästa gång... Tyvärr är det ju många mil mellan, trist då de kommer så bra överens.

Nu ska jag fixa en kopp te... Tror det blir blir japansk jordgubbs colada som jag köpte i Luleå ;) Den var riktigt smaskigt god...

Kram!

Inga kommentarer: