fredag 22 januari 2010

Så där ja...

Då hade man varit duktig idag då... Suttit och läst på dagen då barnen var borta, lagad super god middag...hemmagjorda hamburgare, och sen ställde jag mig och bakade bullar till mamma som fyller år snart. Hon hade tänkt köpa bullar och det tyckte jag var onödigt så jag erbjöd mig att baka åt henne så de som kommer får gott fika ;)

Men nu är jag trött och har ont i ryggen. Hade tänkt försöka få mig ner i källaren och träna, men orken tog slut. Så jag gör det i morgon på morgonen i stället. Då kan jag sen unna mig lite gott lördagsgodis i morgon...en påse Malaco Truly skulle jag tro att det blir ;) Som vanlig :p

Annars så finns inga planer för helgen, kanske en sväng till stan eller så. Till Solbacken måste vi då, för jag måste köpa skridskoskydd och en sån där sak som håller i hop skidorna till Maja. Sen skulle jag tro att det blir att se film då barnen somnat.

På tal om skidor...tror ni inte att när vi nu tog med skidorna så åkte de inte! Blir fan galen snart. Visst fan kan de bestämma sig nån gång hur de ska ha det... *suck* Alltid är det nått känns det som :p

Försökte ta tag i vissa saker idag, ringa några samtal och så där. Men tyvärr fick jag inget svar så jag måste ringa på måndag igen :s Om jag lyckad ta mig för det då vill säga... MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE!

Nä, nu funderar jag på att gå och lägga mig. Trött och inget på tv som jag vill se... Skönare med en god natts sömn ;)

Kram!

Inga kommentarer: