söndag 10 januari 2010

Trevligt

Jag har haft en mycket trevlig eftermiddag/kväll. Blev bjuden på "tjejkväll" med tacos och film hos Lotta. Skoj att få träffa lite nya men även några gamla bekantskaper. Mycket surr och skratt blev det, tyvärr var väl filmen ingen höjdare :p Men i stort var det en mycket trevlig kväll! Tack för att jag blev bjuden!

Nu är jag trött och funderar på sängen. I morgon är det skola. Ska vara på KTC och ha sjukhus HLR. Ska bli spännande att se vad vi får lära oss då :p Samtidigt får vi chansen att peppa varandra genom detta jävulska slut på kursen...på torsdag är den över.

Hoppas att vi snart får veta vår vfu-placering för kommande period, v 7-10. Jag håller alla tummar jag kan att får vara där jag vill...hoppas, hoppas!

Nä...sängen nästa. Tillbaka till vardagen även för barnen i morgon!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig vecka!
Kram