onsdag 13 januari 2010

Fy helvete

Har just kommit tillbaka efter ett besök hos tandläkarn...eller tandhygienisten. Hon hade inte tid att göra klart sist jag var dit...ta bort tandsten och så. Det har jag gjort typ varje gång jag varit till en tandhygienist, men den här tar då tamefan priset. Snacka om hårdhänd. Jag har ALDRIG upplevt nått så hemskt förr tror jag :s Hoppas jag när jag är färdig ssk träffar på henne och ska typ ta ett venprov eller sätta en pvk på kärringen och hon är stickrädd... Kommer INTE att vara nådig då... MOAAHAAHAA!

Jag föder hellre barn en gång om året än göra om det där :s Nu känner jag rent av panik inför nästa besök då det ska lagas och dras bort visdomständer... Vet inte HUR jag ska klara det.

Nu låg jag där och kallsvettades med tårarna brännande bakom ögonlocken, kände hur paniken kom krypande i mig. Usch! Vill inte, vill inte, vill inte!!!

Försöka förtränga detta för en stund och återuppta pluggandet innan barnen ska hämtas... Om bara 24 timmar så är jag LEDIG från allt detta i hela 3 dagar innan allvaret börjar om igen...

1 kommentar:

Sarah sa...

Jag längtar så kopiöst tills det här är över. Den här gången har jag faktiskt inte förhoppningar om att klara det - men det ger ändå en viss frihetskänsla att få en respit till nästa tentatillfälle...

Tandläkare härstammar från Belsebub. ´Punkt. Slut. :P