fredag 8 januari 2010

Helgen är här!

Veckorna rusar i väg, och nu är helgen här igen. En liten sväng på skolan idag har det hunnits med. Seminarium med examinationsuppgiften...gick väl så där. Fick komplettering då det gäller referenstekniken, så det ska fixas till och skickas in senast måndag... Så det har jag försökt mig på här i kväll. Ska nu bara be Ulrica kolla om hon tror att den blir godkänd :p Jag menar, har man kontakter så kan man väl utnyttja de? haha

Fick skjuts till skolan i morse, snäll gubbe jag har...eller så ville han ha bilen :p Så när vi slutat åt jag lunch med Carina och Anna. Sen for jag på stan en sväng. Solade och kikade i affärer i väntan på Magnus som skulle hämta mig. Hittade ett par byxor som jag köpte...måste bara prova de hemma också för att se om jag är säker eller inte :p Hade ingen att rådfråga...

Gissa om jag blev glad då jag slapp laga middag idag. Barnen var hos farmor och farfar, så där blev vi bjudna på middag. Sen sa vi hej då till Magnus syster med familj som började köra hemåt i kväll. Barnen tyckte det var tråkigt, de hade ju hittat så bra kompisar... Kanske vi måste åka ner i sommar...om tiden och pengarna räcker till :p Ullared ligger nära Halmstad och shopping är ju aldrig fel :p HAHA!!!

Hur ska helgen spenderas då? Ja det blir nog en del pluggande skulle jag tro. Dessutom så MÅSTE jag se till att motionera...antingen i källaren eller så ge mig ut på en promenad.
Söndag eftermiddag/kväll blir det ju att fara bort och förhoppningsvis ha det trevligt ;) Har en känsla att det kommer att bli det i allafall :D

Jag har tydligen en förmåga att uttrycka mig klumpigt och på fel sätt, med fel "tonläge", särskilt då jag skriver...så saker misstolkas. Ber än en gång om ursäkt... Var inte så menat som jag skrev. Men du fattar nog...hoppas jag :p

Nä nu ska jag bara luta mig tillbaka här i soffan och antingen fortsätta mitt slösurfande eller så kollar jag på tv...om det nu är nått sevärt.

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar in och önskar er en trevlig helg!
Kram storasyster

Anonym sa...

Här är det -21, fuskigt med bara -8
Kram