lördag 23 januari 2010

Lördagen snart slut

Började lördagen med en promenad innan frukost...och det var skönt vill jag lova. Har inte motionerat ute på väldigt länge, så jag kände att nu var det dags för det. Det var jätte härligt ute då jag gick, lite lätt snöfall och i princip vindstilla... Snöflingorna kittlade i ansiktet då jag gick.

Efter lunch for vi till Solbacken för att handla de saker vi behövde, bland annat skridskoskydd och sånna där som håller i hop skidorna. Så nu är det klart. Men då kommer det väl nått annat som barnen måste ha...

Vi hyrde film på Hemmakväll, så jag och Magnus har 2 filmer att se och barnen har sett sina filmer redan och kommer säkert att se de någon vända till också innan de ska lämnas tillbaka :p Maja älskar verkligen alla dessa Barbie filmer, måste nog se till att köpa de till henne. Får kolla Tradera ;)

Satt här tidigare och tänkte på det faktum att jag fyller 30 i år :p Hjälp! Vad ska man hitta på då? SKA man överhuvudtaget hitta på nått? Ja det är de stora frågorna... Tur det är ca 8 månader kvar till dess ;) Kan ju hinna hända mycket innan dess...eller så inte.

Kom att tänka på alla sånna där 30 och 40 års "kalas" man var på då man var liten. Alla vuxna hade verkligen jätte skojsigt och även vi barn för den delen. Men jag tror inte att det kommer att bli så här inte. Nä, lika bra att sluta grubbla på det nu. Har ju massor framför mig som ska hända INNAN jag fyller år :p

Här närmast har vi praktiken...och hur mycket längtar jag inte till den då? Tror och hoppas att den kommer att bli SUPER. Kommer att få känna på lite av det jag för tillfället sååå gärna vill jobba med, då ser jag ju om det verkligen är det jag vill.

Sen har vi ju Buddy Holly musikalen som är snart...mindre än en månad kvar nu! Jippi! Längtar massor till det! Så det gör inget om tiden fortsätter i den takt den går just nu...alltså med racerfart :p

Snart är alla barnen i säng och då ska jag och Magnus se film och mysa i soffan med en godispåse ;) Vad som händer i morgon...ja det återstår att se!

Kram!

Inga kommentarer: