tisdag 12 januari 2010

Nu är jag trött på det här

Jag är så otroligt less på att plugga så fy attan. Tänkte i morse då barnen var lämnade att nu ska jag vara duktig och plugga...i sängen, för att det skulle vara bekvämt. Kan nån gissa vad som händer? Jo men visst, jag somnar :p Så jag fick helt plötsligt 2 timmars extra sömn... Men resten av dagen har bestått i att plugga.

Efter middagen ilade jag iväg till Solbacken och Inter Sport för att slipa barnens skridskor. Maja har åkt i dag och Jesper ska åka i morgon. Han var måttligt sur på mig i morse att inte han fick åka samma dag som Maja... Men nu så får han ha de kvar på skolan och åka då han är på fritids också, så det gjorde han lite gladare i allafall...

Ibland är allt bara så otroligt jobbigt, så händer det fler saker som gör allt ännu jobbigare. Vet inte länge till jag orkar med allt det här jobbiga... Snart är tålamod och ork slut. Vad gör jag då? Hur gör jag då?

Fortsätter funderar på saken och återkommer en annan dag...

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vad länge sedan man åkte skridskor. Tippar att jag inte klarar av det nu utan att få ont i ändan =)

Skickar lite peppkramar och hoppas att det känns bättre nu!